Cviky na břicho, rady a tipy

Trénink
tlusté neposílené břicho

Pokud čtete tento článek, tak určitě řešíte obvyklou otázku: jak posílit střed těla a převážně břišní svaly? Je to jednoduché, stačí se každý den věnovat svému tělu a cvičit pár jednoduchých cviků na břicho. Najděte si několik minut denně, které věnujete svému tělu. Určitě se vám v budoucnosti odvděčí. Ať svojí pevností nebo lepším držením těla.

Břišní a zádové svaly drží celé vaše tělo a pokud je máte zpevněné, přispívá to dobrému držení těla. Správné držení těla má za následek například eliminaci bolesti zad v bederní oblasti. Posilování břišního svalstva vám po nějakém čase zvedne například sebevědomí, protože vaše břicho bude zpevněné.

Hubne se cvičením na břicho?

Cvičením cviků na břicho pravděpodobně spálíte nějaké kalorie, ale zapomeňte na to, že byste takovým cvičením shazovali uložené tuky. Cviky na břicho jsou tu od posilování břišních svalů. V případě, že potřebujete zhubnout nadbytečná kila, tak zařaďte do svého cvičení aerobní sporty jako je běh, rychlá chůze, jízda na kole. Cvičením břicha posilujte svaly, které především ucítíte, protože nebudete mít vypouklé břicho. A kdy svaly uvidíte? Až zhubnete nahromaděné tuky.

Základní cviky na břicho a břišní partie

Pokud jste nespokojení se svými břišními svaly, stačí pár jednoduchých cviků každý den a vaše břicho bude za pár týdnů pevnější. Díky tomu se budete cítit o poznání lépe. Základem u cvičení břicha je vytrvat a cvičit pravidelně krátké a intenzivní cvičení. Cviky byste neměli vykonávat švihem.

Sklapovačky, sedy lehy

Každý se už určitě setkal se sklapovačkami nebo se sedy lehy. Jsou to jedny z nejznámějších cviků na posílení břicha a břišních svalů. I když se jedná o velmi jednoduché cviky, dá se na nich poměrně hodně zkazit.

Pro sklapovačky je dobré mít nějakou měkčí podložku pod záda, například karimatku nebo silnější ručník.

Jak dělat sklapovačky?

Lehněte si na podložku na záda a natáhněte nohy i ruce.  Současně zvedejte nohy a ruce do vzduchu dokud se vzájemně nedotknout. Je důležité, aby nohy a ruce byli natažené. Sklapovačky patří sice mezi základní cviky na břicho, ale doporučil bych je spíše zkušenějším a trénovanějším lidem. Pokud s cvičením břicha začínáte, bude jednodušší začít s tzv. Zkracovačkami, které jsou jednodušší a někdy i efektivnější.

Zkracovačky – posilování břicha

Cvik zvaný zkracovačky je velmi účinný, efektivní a zvládne ho opravdu každý. Pomocí zkracovaček si posílíte svalstvo horních břišních partiích.

dívka dělá zkracovačky

Jak dělat zkracovačky?

Lehněte si na podložku na záda a pokrčte si nohy. Ruce si dejte za hlavu nebo na hrudník a pomalu se zvedejte směrem ke kolenům. Důležité je, abyste cvik prováděli pomalu. Není důležitá rychlost, ale přesné provedení. Při zvedání se nezvedejte celí. Bederní část zad by měla zůstat na podložce a při cvičení byste měli cítit pálení v horní části břicha.

Jízda na kole v leže

Tento cvik je velmi jednoduchý a také vysoce efektivní. Každý si jistě dokáže představit, co se tímto cvikem myslí. Lehněte si na záda, pokrčte nohy a zvedněte je do vzduchu tak, aby stehna svíraly s trupem těla pravý úhel. Ruce nechte ležet podél těla a začněte pomalu jakoby šlapat na kole. Určitě ucítíte pálení v oblasti břišního svalstva a také v oblasti stehen. Tento cvik je několikanásobně efektivnější než zkracovačky nebo lehy sedy. Uvidíte, že několikaminutové cvičení každý den, vám za pár týdnů vytvaruje vaše bříško.

Similar Posts

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *